Expert Author Charles Edward
سنت مارتین در غرب هند فرانسه یک نقطه تعطیلات مد روز است, نه تنها برای بازدید کنندگان ایالات متحده و کانادا, بلکه برای مسافران از اروپا (جزیره بخشی از اتحادیه اروپا است). این مالکیت توپ در خارج از کشور فرانسه ویژگی های سواحل شگفت انگیز, خرید فوق العاده, و ناهار خوری خوب.

سوال این است که: چگونه برای انتخاب یک هتل در سنت مارتین?

صمیمیت و حریم خصوصی در نظر گرفتن اولیه در هنگام انتخاب یک هتل در جزیره. مارتین یکی از معدود مناطق واقعا صمیمی سنت مارتین ساحلی در جزیره است که رشد فوق العاده ای و تجدید بیش از دهه گذشته در راه مهار و هوشمند تجربه است. در حالی که سنت مارتین برای یک مقصد منحصر به فرد شناخته شده, منطقه مورد بزرگ طول می کشد حریم خصوصی یک گام بیشتر. شما می توانید کاراییب خود را در اینجا کشف کنید.

مورد بزرگ گریز کاریببین جفتی است که نزدیک به مجموعه ای از بوتیک خرید جهان اروپا و جدید و فرصت های ناهار خوری خوب است, و همچنین بسیاری از حرفه در فضای باز از جمله قایقرانی قدرت و غواصی پوست. بسیاری از افرادی که مورد بزرگ بازدید, با این حال, رسیده اند به استراحت و به راحتی.

ملایمت دیگر به دنبال در هنگام انتخاب یک هتل در جزیره استخر هستند. علاوه بر این یک ساحل پودر شن و ماسه منحصر به فرد واقع فقط یک فرود کوتاه مراحل سنگ از هتل ها, بسیاری از استراحتگاه را استخر منحصر به فرد و سالن کنار استخر-این باعث می شود که کودکان با چیزی برای انجام در حالی که استراحت زیر یک کاریببین عقیق سلیمانی در حالی که توسط بادهای تجاری عاشقانه سرد.

نزدیکی به غذاهای معتبر یکی دیگر از توجه در هنگام انتخاب یک هتل در جزیره است. روستای مورد بزرگ به تازگی برای مواد غذایی لذیذ بزرگ است که ترکیبی از کاریبیان و فرانسه را تحت تاثیر قرار دست اورد شهرت. از این جزیره بخشی از اتحادیه اروپا است, مواد غذایی دارای عطر و طعم قاره, در مقایسه با دیگر جزایر کاریببین, که لذت بردن از نفوذ اسپانیایی و امریکایی.

دسترسی به فرهنگ است که شاید در نظر نهایی در هنگام انتخاب یک هتل سنت مارتین. در بسیاری از ساختمان های دوران استعمار به خوبی حفظ شده بر روی صفحه نمایش وجود دارد. خانه های کوچک چوبی نقاشی با مداد رنگی رنگ با نمای شیرینی زنجفیلی استادانه درست شده خط جاده اصلی روستا-اثر فریبنده. این کاراییب فرانسوی واقعی است.