Expert Author Charles Edward
سنت لوسیا توچال لدرا منحصر به فرد است, مقصد نفیس در کاریببین. واقع در شهر ساحلی از Soufriere Ladera است که قرار گرفتن در دامنه کوه مشرف زیبا از دریای کارائیب. با نمایش از گودال دوقلو با شکوه, و اتاق باز هوا اجازه می دهد که عطر ترش و گزینویلی به عنوان شرکت های ثابت, لدرا گریز عاشقانه نهایی است, مناسب برای مراسم عروسی, ماه عسل, یا فقط صرف زمان بیشتری را با کسی که دوست دارید.

تنها وجود دارد 9 ویلا و 23 وسایل در این نهایی جنگل انبوه مخفی گاه هوا. هر یک از پیشنهادات ملحفه خوب, امکانات رفاهی لوکس و تخت چهار پوستر ساخته شده از چوب جنگلی گرمسیری جلا.

لدرا بود یک بار بخشی از Rabot و مستغلات یکی از Soufrière قدیمی ترین و معروف ترین مزارع کاکائو. در سال 1982 به توچال منحصر به فرد امروز تبدیل شد.

بهره گیری کامل از محیط طبیعی خود, نه ویلا و 23 وسایل همه یک "دیوار باز"; یک طرف از هر واحد به نمایش خیره کننده باز مانده است. همزمان, جهت گیری از ساختمان حفظ حریم خصوصی کامل. ویلا و وسایل از پهن برگان گرمسیری ساخته, سنگ و کاشی, مبله با مبلمان عتیقه فرانسه و یا کپی, ترکه یا چوب کوتاه و لوازم جانبی دستکاری شده توسط صنعتگران محلی. تمام واحدها با کارهای هنری محلی تزیین شده اند و دارای منظره ای با شکوه از گودال ها و دریای کاریببین هستند.

لادرا توچال دارای تنظیمات تصفیه شده کاریببین برای عروسی است و می تواند تا مهمانان 80 باشد. چادر عروسی همراه خیره کننده جنگل ریج لدرا واقع, یک منطقه نیمه وحشی است که زیبایی های طبیعی باور نکردنی سنت لوسیا را حفظ کرده است.

فقط یک نرده برای جدا کردن مهمانان از جنگل های سرسبز و جنگل های استوایی, اجازه می دهد حزب عروسی از دیدگاه های فراموش نشدنی از دریای کاریببین, غروب نفس گیر, و پیتون - میراث جهانی یونسکو.